7 اردیبهشت, 1403 | April, 26, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

دو کوان مورد تهدید سرمایه گذاران واقع شده است

هم‌بنیان‌گذار شرکت Terraform Labs ادعا کرد که وی در حال دریافت تهدیدات شخصی بوده است، به همین دلیل، وی مخفی شده است.

بلومبرگ گزارش داد که دو کوان، بنیان‌گذار شرکت بدنام Terroform Labs، کسی که از طرف مراجع کره جنوبی، به اتهاماتی مرتبط با ریزش اکوسیستم لونا، تحت تعقیب است، گفت که وی به طور مداوم در حال همکاری با دادستان‌ها و کار با تمام اسنادی که از مقامات دریافت کرده است، بوده است.

وی ترجیح می‌دهد که مکان فعلی خود را فاش نکند؛ چرا که بنا به ادعای وی، کاربران ناشناس رمز ارز در حال ارسال تهدیدات شخصی به وی، پس از ریزش لونا و UST، بوده‌اند. هرچند، می‌توان گفت که حداقل سنگاپور از لیست جستجو خارج است؛ چرا که مقامات تایید کردند که کوان در این کشور حضور ندارد.

ماه گذشته، مقامات حکم بازداشت وی را صادر کردند. اتهامات وارده، مرتبط با ریزش این سیستم و ناپدید شدن 60 میلیارد دلار توکن لونا هستند.

کوان در پادکست Unchained گفت که رسانه، تنها منبع اخبار تازه پیرامون پرونده‌ی وی بوده است، اما وی به لارا شین، مجری پادکست، اطمینان داد که وی هیچ حکم بازداشتی علیه خود ندیده است.

ریزش لونا و UST در ماه می، منجر به افت بیت کوین از سطح 39400 دلار، به سطح 29500 دلار، زمانی که رویداد مذکور رخ داد، شد. در ماه ژوئن، قیمت بیت کوین به عنوان پیامد این اتفاق به سطح قیمت 18551 دلار سقوط کرد.

در آن زمان، بازار رمز ارزها به صورت کلی تحت تاثیر قرار گرفت و فرو ریخت.

شرکت‌های رمز ارزی و پلتفرم‌های وام دهی همچون 3AC، Celsius و Voyager Digital، همراه با این کوین‌ها، آسیب‌های شدیدی را تجربه کردند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *