23 اردیبهشت, 1403 | May, 12, 2024
اخبار منتخب سردبیر

دو کوون طرح بازیابی ترا را مطرح کرد اما هنوز برنامه‌ای وجود ندارد

درامای UST در بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد. افراد زیادی پس از سقوط لونا به زیر 10 دلار و شکست UST در حفظ پیوند با یک دلار آمریکا متحمل ضررهای هنگفتی شده‌اند. دو کوون، بنیانگذار ترا برای آرام‌کردن سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از انتشار طرحی خبر داد که باید بازار را نجات می‌داد. 15 ساعت از اعلام این خبر گذشته گذشته و هنوز برنامه‌ای وجود ندارد.

«قصد نداشتم خیلی ساکت باشم. برای ارائه طرح به تمرکز زیادی نیاز داشتم. از همه برای حمایت تشکر می کنیم.»

اما علیرغم یک اعلامیه بزرگ، فید توییتر دو کوون هنوز خالی است. پیامی که پس از این اعلامیه منتشر شد، درخواستی برای قوی‌ماندن او در نزدیک‌شدن به پایان ماجرا بود.

بنا بر گزارش‌ها، بنیاد لونا به‌دنبال تامین مالی اضافی از شرکت‌های ارز دیجیتال و غیرکریپتو است تا بتواند UST را حفظ کند، که به نظر غیرممکن است زیرا UST در زمان انتشار با قیمت 0.23 دلار معامله می‌شود.

خلاصه درام UST

پس از اصلاح گسترده بیت کوین، که اولین ارز دیجیتال را به کمتر از 32000 دلار رساند، سرمایه گذاران به طرز دیوانه‌واری نقدینگی خود را از استیبل کوین UST دور کردند و مشکلاتی را در نقدینگی ایجاد کردند.

از آنجایی که UST با اولین مشکلات خود در ارتباط با USD مواجه شد، بنیاد گارد لونا مجبور شد فروش وثیقه بیت کوین خود را برای حفظ وثیقه UST آغاز کند. اما علیرغم فروش مقدار زیادی بیت کوین در بازاری در حال سقوط، UST نتوانست قیمت کامل را به دست آورد و پس از رسیدن به 0.9 دلار حتی بیشتر از این کاهش یافت.

در زمان انتشار، لونا با قیمت 5 دلار معامله می‌شود که در نتیجه افت 94 درصدی در هفت روز گذشته داشته است.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *