9 اردیبهشت, 1403 | April, 28, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری مقالات منتخب سردبیر

سلسیوس از ورشکستگی خارج می شود، شروع به بازگشت بیش از 3 میلیارد دلار به طلبکاران می کند.

خروج وام دهنده کریپتو سلسیوس از ورشکستگی بیش از 18 ماه پس از توقف برداشت و سقوط در سال 2022 صورت می گیرد.

 

سلسیوس از ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده خارج شده است و قرار است توزیع 3 میلیارد دلار ارز دیجیتال و فیات بین طلبکاران را آغاز کند، همراه با راه اندازی یک شرکت جدید استخراج بیت کوین.در یک بیانیه مطبوعاتی در 31 ژانویه، وام دهنده رمزارز گفت که خروج از ورشکستگی آن منجر به ایجاد Ionic Digital، یک بیت کوین می شود.شرکت معدنی که توسط Hut 8 اداره می شود و توسط Matt Prusak مدیر ارشد تجاری Hut 8 اداره می شود.

 

سلسیوس گفت که Ionic Digitial “به ارائه بازیابی به طلبکاران ادامه خواهد داد” و “انتظار می‌رود سهام آن پس از دریافت تاییدیه‌های لازم به صورت عمومی معامله شود.”

سلسیوس اکنون شروع به توزیع بیش از 3 میلیارد دلار ارز دیجیتال و فیات بین طلبکاران، تسویه مطالبات با گروه‌های ذی‌نفع کلیدی و انجام معامله قبلی اعلام‌شده MiningCo کرده است که در نتیجه شرکت استخراج بیت‌کوین جدیدی به نام Ionic Digital، Inc

 

حدود 98 درصد از طلبکاران درجه سلسیوس با طرح خروج از ورشکستگی موافقت کردند، که بیش از 18 ماه پس از توقف برداشت در ژوئن 2022 و اعلام ورشکستگی یک ماه بعد صورت گرفت.

 

سلسیوس افزود که از طریق «تبدیل آلتکوین‌ها به BTC یا ETH و از طریق تسویه حساب‌های قبلی»، مقدار کریپتوهای موجود برای توزیع بین طلبکاران را حدود 250 میلیون دلار افزایش داد. در یک پرونده قضایی، سلسیوس گفت که عملیات خود را متوقف می کند و برنامه های تلفن همراه و وب خود را تا 28 فوریه متوقف می کند، با توزیع طلبکاران از طریق PayPal، Venmo و Coinbase، که برخی از طلبکاران در X پست کرده اند و فرم ادعا را نشان می دهد.

 

دیوید بارس و آلن کار – اعضای هیئت مدیره ویژه ای که درجه سانتیگراد را از طریق ورشکستگی هدایت کردند، می گویند: «همه تصور می کردند که درجه سانتیگراد مانند سایر وام دهندگان ارز دیجیتال که در همان زمان ورشکستگی می کردند، کاملاً ناپدید می شود. “خروج ما از ورشکستگی اوج یک تلاش تیمی فوق العاده است.”

 

در زمانی که سلسیوس برداشت ها را متوقف کرد، شرکت ادعا کرد که پس از کاهش شدید قیمت توکن اصلی خود، سلسیوس (CEL) در سال 2022، آن را در “وضعیت بهتری برای رعایت تعهدات برداشت خود به مرور زمان” قرار می دهد.

 

ورشکستگی آن باعث شد که سلیسوس 4.7 میلیارد دلار جریمه با کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده در کنار تسویه حساب با وزارت دادگستری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا تسویه کند.

 

مدیر عامل سابق آن، الکس ماشینسکی، توسط دادستان های فدرال به کلاهبرداری های مالی مختلف، دستکاری قیمت CEL و گمراه کردن مشتریان سلسیوس دستگیر و متهم شد. ماشینسکی اعتراف کرده است که بی گناه است و در انتظار محاکمه اش در ماه سپتامبر، 40 میلیون دلار وثیقه دارد.

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *