10 اردیبهشت, 1403 | April, 28, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

صرافی Cboe برنامه را برای فهرست ETF بیت کوین نقطه ای ایکس جهانی لغو می کند.

صرافی Cboe BZX برای فهرست کردن و معامله سهام Global X Bitcoin Trust در آگوست 2023 ثبت نام کرد، اما در 10 ژانویه با سایر برنامه‌های ETF بیت کوین تایید نشد.

 

صرافی Cboe BZX درخواست خود را برای تغییر قانون پیشنهادی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پس گرفته است، که می توانست به آن اجازه دهد سهام بیت کوین نقطه ای Global X را فهرست کند.

 

در اطلاعیه 30 ژانویه، SEC اعلام کرد که Cboe BZX درخواست برای فهرست کردن و معامله سهام Global X Bitcoin Trust را که برای اولین بار در آگوست 2023 ثبت شده بود، پس گرفته است. کمیسیون دو بار بررسی درخواست را در سپتامبر و نوامبر تمدید کرده بود، اما گفت: صرافی پیشنهاد خود را در 26 ژانویه رسما پس گرفت.

 

این اطلاعیه تقریباً سه هفته پس از آن اعلام شد که SEC برای اولین بار رسما فهرست ETF های بیت کوین را در صرافی های ایالات متحده تأیید کرد. Cointelegraph برای اظهار نظر با Cboe و Global X تماس گرفت اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

 

پس از تایید ETF های لحظه ای BTC، بسیاری گمانه زنی می کنند که SEC به زودی چراغ سبزی را برای شناسایی محصولات قابل معامله در بورس Ether (ETF) نشان خواهد داد. کمیسیون پیش از این مهلت‌های پیشنهادی مدیران دارایی BlackRock و Grayscale را به تعویق انداخته است و انتظار می‌رود تصمیمات نهایی در ماه مه اتخاذ شود.

 

اگرچه داده‌ها نشان می‌دهند که تا 26 ژانویه، تقریباً 5 میلیارد دلار خروجی از Grayscale Bitcoin Trust پس از تبدیل آن به ETF وجود داشته است، 759 میلیون دلار ورودی خالص در تمام ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای که در 10 ژانویه توسط SEC تأیید شده بودند، وجود داشت.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *