16 اردیبهشت, 1403 | May, 5, 2024
اخبار منتخب سردبیر

سود دهی LUNA از بیت‌کوین پیشی گرفت: آیا زمان خوبی برای خرید است؟

  • LUNA عملکرد خوبی در بازار داشت و  هفته را با سود بالاتر از 40% بست.
  • سودهای لونا ناشی از تشکیل یک ذخیره UST به ارزش 1 میلیارد دلار به BTC بود.
  • برای ادامه روند صعودی، لونا باید از مقاومت کلیدی هفتگی عبور کند.

Terra (LUNA) بلاکچینی است که برای راه‌اندازی استیبل‌کوین‌های الگوریتمی استفاده می‌شود. شبکه Terra بر فضای استیبل‌‌کوین‌ها تسلط یافته است و اکنون در بین پلتفرم‌های برتر DeFi از نظر کل ارزش قفل شده (TVL) قرار دارد. مانند بقیه بازار، LUNA در چند روز گذشته بسیار پرنوسان بوده است اما در 48 ساعت گذشته مجدداً حرکت صعودی به دست آورده است. در واقع، یکی از بزرگترین سودهای هفته گذشته متعلق به لونا بود که بیش از 40 درصد سود داشت.

ذخایر 1 میلیارد دلاری بیت‌کوین، LUNA را تقویت می‌کند

در هفته گذشته، بازار با این خبر مبنی بر اینکه گارد بنیاد لونا (LFG) در حال ایجاد یک ذخیره ارزی بیت‌کوین است، تحت تاثیر قرار گرفت. این ذخیره ارزی به‌عنوان یک لایه اضافی از ثبات و امنیت برای Terra USD (UST) عمل می‌کند.

LFG همچنین اعلام کرد که یک میلیارد دلار جمع آوری کرده است که برای ساخت ذخایر بیت‌کوین صرف می شود. بهترین بخش در مورد آن این است که سکه‌ها به مدت 4 سال قفل خواهند شد. این خبر منجر به افزایش اعتماد سرمایه گذاران به UST شده است که به نوبه خود منجر به افزایش تقاضا برای لونا شده است.

تحلیلگران در حال حاضر واکنش مثبتی به اقدام برای ایجاد ذخیره بیت‌کوین نشان می دهند. متیو دیب از Stack Funds گفت که این حرکت نوسانات قیمت UST را کاهش می دهد.

آیا باید Terra (LUNA) بخرید؟

در 26 فوریه 2022، Terra (LUNA) با قیمت 74.34 دلار معامله شد و در 24 ساعت 13 درصد افزایش یافت.

LUNA از 24 فوریه 2022 در یک روند صعودی قوی بوده است. در حال حاضر درست زیر سطح حمایت هفتگی 77.17 دلار معامله می‌شود.

اگر حجم خرید افزایش یابد و LUNA از مقاومت 77.17 دلار عبور کند، می‌تواند قیمت‌های بالای 90 دلار را قبل از پایان فوریه آزمایش کند.

از طرف دیگر، اگر LUNA نزولی شود و حمایت 70.11 دلاری و 23.6٪ فیبوناچی را نقض کند، ممکن است این ماه را (فوریه) با زیر 65 دلار خاتمه دهد.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *