9 اردیبهشت, 1403 | April, 28, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

سپرده‌های سهام اتر به 85 میلیارد دلار می‌رسند، یعنی 25 درصد از عرضه در گردش اکنون قفل شده است.

در بحبوحه افزایش تقاضای سهام، قیمت اتر پیشرفت های چشمگیری داشته است و به بالاترین قیمت سالانه بالای 2800 دلار رسیده است.

 

مقدار کل اتر سهامدار در Beacon Chain به 30,206,801 ETH رسیده است که بیش از 85 میلیارد دلار ارزش دارد و تقریباً 25٪ از کل عرضه در گردش را قفل می کند. در حال حاضر 943974 اعتبارسنجی فعال در Beacon Chain وجود دارد. فوریه تاکنون یک ماه صعودی برای شبکه اتریوم بوده است. بین 1 و 15 فوریه، سرمایه گذاران 600000 اتر سپرده گذاری کردند.

 

در قراردادهای سهامداری اتریوم 2.0. فوریه همچنین شاهد افزایش قیمت ETH به بالاترین سطح سالانه بالای 2800 دلار بود. اتر در زمان نگارش این مقاله با قیمت 2774 دلار معامله می شود.

 

 

یک چهارم عرضه در گردش بسته شده در قراردادهای اثبات سهام (PoS) به عنوان یک علامت صعودی برای شبکه اتریوم در نظر گرفته می شود. افزایش ETH سهامدار به امنیت و کارایی شبکه می‌افزاید و عرضه ETH موجود برای تجارت در صرافی‌ها را کاهش می‌دهد که منجر به کاهش عرضه در میان تقاضای رو به رشد می‌شود.

 

Beacon Chain هنگامی که در سپتامبر 2022 با زنجیره اثبات کار اتریوم (PoW) اصلی ادغام شد، PoS را به اکوسیستم اتریوم معرفی کرد و به اعتبارسنجی‌ها اجازه داد ETH را به اشتراک بگذارند. در حال حاضر، سهامداران ETH نرخ پاداش سالانه 4٪ دریافت می کنند. شبکه PoS اتریوم توسط گروهی از اعتبار سنجی ها اداره می شود که باید 32 ETH را به اشتراک بگذارند. Beacon Chain با 21063 تایید کننده شروع به کار کرد اما در حال حاضر بیش از 900000 تایید کننده دارد.

 

پس از ارتقای شانگهای در آوریل 2023، اعتبارسنجی‌ها می‌توانند ETH سهام خود را پس بگیرند، و بسیاری از منتقدان بر این باورند که تقاضای بالایی برای برداشت توسط اعتبارسنجی‌ها وجود خواهد داشت. با این حال، در عرض یک هفته پس از ارتقای شانگهای، مقدار اتریوم تازه شرط‌بندی شده از برداشت‌ها پیشی گرفت، که نشان می‌دهد اعتبارسنجی‌ها ETH خود را برای درآمد غیرفعال مجدداً مصرف می‌کنند.

 

قیمت اتریوم در چند هفته گذشته افزایش یافته و دو رقمی شده و به مرز 3000 دلار چشم دوخته است. با توجه به تایید وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده، توجه به ETF های اتر و اینکه آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیز آنها را تایید خواهد کرد معطوف شده است. ETF های نقطه ای اتر می توانند تأثیر قابل توجهی بر دومین ارز دیجیتال بزرگ داشته باشند، زیرا تقاضای سازمانی برای ETH بر کاهش عرضه بازار افزوده است.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *