13 اردیبهشت, 1403 | May, 2, 2024
اخبار

متاورس سندباکس به 2 میلیون کاربر رسید

بازی متاورس سندباکس (Sandbox) متعلق به غول سرمایه‌گذاری Animoca Brands با توکن غیرقابل تعویض (NFT) است. در بحبوحه راه‌اندازی فصل دوم آلفای بازی با هدف کسب درآمد تعداد کاربران سندباکس از 2 میلیون اکانت ثبت‌شده فراتر رفته است.

بازی کریپتو پروژه Sandbox توسط NFTها و توکن SAND بومی آن پشتیبانی می‌شود و تقریباً چهار سال است که در حال ساخت است. آخرین پیش‌نمایش بازی تنها چند ماه پس از انتشار آلفای فصل اول آن در اواخر نوامبر 2021 ارائه شد.

فصل دوم به طور رسمی در روز پنجشنبه گذشته پخش شد و هر کاربری می‌توانست آزادانه 35 تجربه مجازی مختلف را تجربه کند. از جمله این تجربه‌های مجازی می‌توان به Snoopverse اشاره کرد که متعلق به رپر آمریکایی معروف، اسنوپ داگ (Snoop Dogg) است. اسنوپ داگ به‌تازگی به NFTها علاقه‌مند‌شده و با توسعه‌دهندگان بازی سندباکس همکاری خود را شروع کرده‌است.

حدود ۲۰۰ مأموریت برای انجام دادن در این بازی وجود دارد. کاربران در صورت انجام مأموریت‌های این بازی شانس برنده شدن یک Alpha Pass NFT را خواهند داشت. جایزه بازی تا ۱۰۰۰ توکن SAND است که در حال حاضر در حدود ۳۰۰۰ هزار دلار ارزش دارد.

Sandbox قصد دارد پروژه را در مراحل مرحله‌ای و به جلو اجرا کند. طبق نقشه راه این پلتفرم برای سال 2022، سه ماهه آینده شاهد راه‌اندازی یک سازمان مستقل غیرمتمرکز خواهیم بود که به دارندگان SAND، زمین مجازی و آواتارها حق رای می‌دهد.

به نظر می‌رسد که پیش‌بینی عرضه آلفا فصل دوم هنوز روی قیمت‌ها تأثیری نداشته است، به طوری که قیمت SAND در 24 ساعت گذشته 5 درصد کاهش یافت و به 3.05 دلار معامله شد. در 30 روز گذشته قیمت SAND بیش از 24 درصد کاهش  و حدود 64 درصد از بالاترین رکورد خود نسبت به سه ماه قبل کاهش داشت.

از نظر NFT، کف قیمت زمین‌های مجازی The Sandbox نیز در هفته گذشته 8 درصد کاهش یافت و به 2.97 اتر (ETH) رسیده‌است.

در 2 مارس، The Sandbox همچنین اعلام کرد که با Cube Entertainment همکاری می‌کند تا دارایی‌های توکن‌سازی‌شده برای این بازی را که جنبه‌هایی از فرهنگ کره‌ای مانند K-pop را نشان می‌دهد، توسعه دهد.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *