14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مدیر جاستین بیبر عمارت خود را به بیت کوین فروخت

اسکوتر براون، غول رسانه‌ای آمریکایی و مدیر جاستین بیبر، آریانا گرانده و دمی لواتو، بنا به گزارش‌ها، عمارت مجلل خود را در تگزاس به قیمت 18.5 میلیون دلار بیت کوین فروخت. این معامله بزرگترین معامله املاک و مستغلات ارز دیجیتال در تاریخ این ایالت را رقم زد.

خانه ای در ازای بیت کوین

مانند سایر بازارها، ارزهای دیجیتال به یک ویژگی مهم در تجارت املاک و مستغلات تبدیل شده‌اند. طبق گزارش اخیر وال استریت ژورنال، آخرین فرد برجسته‌ای که دارایی خود را برای دارایی های دیجیتالی فروخت، سرمایه گذار آمریکایی و مالک رسانه اسکوتر براون است.

او که بیشتر به عنوان مدیر ستارگان موسیقی از جمله جاستین بیبر، آریانا گرانده و جی بالوین شناخته می‌شود، عمارت مجلل خود در آستین، تگزاس را به ارزش 18.5 میلیون دلار بیت کوین فروخت.

خریدار وین وان، مدیر عامل Tierion است که یک شرکت فناوری است که از بلاکچین برای تأیید هرگونه داده، پرونده یا فرآیندهای تجاری در مقیاس جهانی استفاده می‌کند.

این عمارت در یک ملک تقریباً دو هکتاری در دریاچه آستین واقع است و 7400 فوت مربع وسعت دارد. دارای شش اتاق خواب، هفت حمام، و امکانات مجلل متعدد مانند یک اسکله عظیم و یک عرشه بزرگ با یک استخر شنا است.

چندی پیش، تونی بازبی، کاندیدای سابق شهردار هوستون محل اقامت خود در تگزاس را به قیمت 27.5 میلیون دلار در لیست فروش گذاشت. وی اعلام کرد که بیت کوین هم برای پرداخت پذیرفته‌ می‌شود. با فرض اینکه شخصی آن مبلغ را به صورت کریپتو بپردازد، گران‌ترین تراکنش انجام‌شده به روش کریپتو خواهد بود.

رکورد فعلی

در ژوئن سال گذشته، یک خریدار ناشناس یک پنت هاوس لوکس در ساحل میامی را به قیمت 22.5 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال خریداری کرد. با این حال، نوع دارایی افشا نشده است.

این مالکیت مشترک بخشی از ساختمان مجلل Arte Surfside است، جایی که ایوانکا ترامپ (دختر رئیس جمهور سابق آمریکا) با همسرش در آن زندگی می‌کند.

این معامله جدا از اینکه گران‌ترین ملکی است که تا به حال با دارایی های دیجیتال انجام شده‌است، یک رکورد دیگر را شکست. هیچ پنت هاوس دیگری در ساحل میامی تا به حال با چنین قیمت بالایی در هر فوت مربع – 4,450.50 دلار / SF فروخته نشده است.

در آن زمان Alex Sapir، یکی از توسعه دهندگان Arte Surfside درباره این موضوع اظهار نظر کرد. وی تاکید کرد که معاملات از نوع ارز دیجیتال بسیار امن است. Sapir افزود که افراد بیشتری می‌خواهند آپارتمان‌های دیگری را از این ساختمان با ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

«تقاضای بالقوه قوی برای تراکنش‌های ارزهای دیجیتال که برای هر دو طرف معامله یکپارچه و ایمن هستند وجود دارد و معامله در Arte نمونه بارز آن است. ما از تعداد تماس‌هایی که از خریداران واجد شرایط دریافت می‌کردیم شوکه شدیم.»

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *