21 اردیبهشت, 1403 | May, 10, 2024
اخبار منتخب سردبیر

همه چیز قبل و بعد از تولد 13 سالگی بیت‌کوین در حال سقوط بوده است

کاربران Reddit نظرات خود را در مورد خرید بیت‌کوین در بالاترین سطح تاریخ به اشتراک گذاشتند. به نظر می‌رسد اتفاق نظر عمومی بر این است که همه چیز قبل و بعد از تولد 13 سالگی بیت‌کوین در حال سقوط بوده است.

بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال روز جمعه به رسانه‌های اجتماعی روی آوردند تا ناامیدی خود را از وضعیت بازار کریپتو ابراز کنند. یکی از کاربران Reddit به نام imyourkingg چند ماه پیش ظاهراً 30 درصد از دارایی خالص خود را در بیت‌کوین (BTC) سرمایه‌گذاری کرد، گفت:

«من برای 5 تا 10 سال آینده به این پول نیاز ندارم. اما باید اعتراف کنم که گاهی اوقات از آینده بیت‌کوین بسیار می‌ترسم؛ منظورم این است که سقوط می‌کند یا همانطور که پیش بینی ها برای سال 2025+ می گویند هرگز به 100 ، 200 هزار دلار یا باز حداقل 55 هزار دلار هم نمی‌رسد  و من پولم را از دست می‌دهم، به خصوص وقتی همه دوستانم، مادر و خانواده ام مرا دیوانه می‌خوانند که روی آن سرمایه گذاری کردم.»

ماهیت غیرمتمرکز کریپتو به این معنی است که هیچ قطع‌کننده مداری ماندد آنچه که در بورس‌های سنتی وجود دارد وجود ندارد. چرخه‌های گاو/خرس به‌وجود‌ آمده می‌تواند شدید باشد و عادت کردن به آن برای افراد ناآشنا دشوار است.

یکی دیگر از کاربران ردیت با پستی با عنوان “60 هزار دلار و وحشت زده” گفت:

 

خوب، من تازه وارد کار رمزارز شده بودم و قربانی شام شکرگزاری شدم. اما به کمک نیاز دارم که باید بفروشم یا نگه دارم . بچه ها، من نگه می‌دارم [برای زندگی عزیز نگه دارید]، اما نمی توانم مقدار زیادی rn بخرم.

 

قیمت بیت کوین در سال 2022 شروع ناامیدکننده‌ای داشته است. 11.4 درصدی ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته و 44.7 درصد از بالاترین قیمت خود در نوامبر 2021 یعنی تقریباً 68000 دلار، کاهش داشت. سرمایه گذاران اولیه بیت‌کوین ممکن است در حال حاضر یک ثروت نسبی داشته باشند و همین آنها را قادر می‌سازد تا از این سقوط ها عبور کنند. اما این برای سرمایه‌گذارانی که به تازگی وارد بازی شده‌اند،صدق نمی‌کند. طبق گزارش Huobi Group، هفتاد درصد از دارندگان ارز دیجیتال فعلی در ایالات متحده، سرمایه گذاری در رمزارز را در سال 2021 آغاز کردند.

 

چرا مستقیماً صفر نمیشه… از خرید دیپ جدید خسته شدم#BitcoinCrash #cryptocrash pic.twitter.com/pdJ6LlA4Mr

 Gurudas (@GurudasShinde) January 21, 2022—

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *