19 اردیبهشت, 1403 | May, 8, 2024
اخبار منتخب سردبیر

چارلز هاسکینسون از کاردانو: ما در بازار نزولی هستیم

به گفته چارلز هاسکینسون، هیچ اطلاعیه یا تحولی در حال حاضر نمی‌تواند قیمت ADA را افزایش دهد زیرا ارز دیجیتال در بازار نزولی قرار دارد.

کارآفرین آمریکایی و بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون معتقد است که ADA (توکن اصلی پروتکل بلاک چین او) اخیراً عملکرد ضعیفی داشته است زیرا ارزهای دیجیتال در بازار نزولی قرار دارند. از نظر وی، در شرایط فعلی هیچ چیز نمی‌تواند ارزش دلار را بالا ببرد.

بازار خرسی اینجاست

سال 2022 و به خصوص چند هفته اخیر با صنعت ارزهای دیجیتال مهربان نبوده‌است. قیمت اکثر دارایی‌های دیجیتال با سطوح بالای ثبت‌شده در سال 2021 فاصله زیادی دارد. دلایل متعددی از جمله بحران مالی پس از همه‌گیری کووید و جنگ روسیه و اوکراین برای سقوط وجود دارد.

هاسکینسون گفت:

«بله، به این بازار نزولی می‌گویند. این چیزی است که اتفاق می‌افتد. هیچ چیز آن را تغییر نمی‌دهد. هیچ اطلاعیه‌ای تفاوتی ایجاد نمی‌کند. کاردانو می‌تواند سرطان را درمان کند[…] به شما یک ربات پوکر بازی می‌دهد که آخر هفته‌ها نیز مادربزرگ را به کلیسا می‌برد و ما همچنان سقوط می‌کنیم.»

سخنان هاسکینسون در بحبوحه آخرین به روز رسانی‌های پروژه او بیان می‌شود، که تأثیر مثبتی بر قیمت ADA داشته است. کاردانو چندین به روز رسانی را برای شبکه خود انجام داد. از جمله آن‌ها عبارتند از: راه‌اندازی یک پل بین زنجیره‌ای و تغییر 10 درصدی اندازه بلوک خود برای بهبود مقیاس‌پذیری.

در همان زمان، گزارش‌ها ادعا کردند که نهنگ‌ها در آغاز ماه در حال خرید بودند، اما این امر ADA را نیز به سمت صعود سوق نداد. این دارایی در پاییز گذشته قبل از اینکه سقوط بازار آن را به شدت به سمت پایین سوق دهد ATH بالاتر از 3 دلار را نمودار کرد. در حال حاضر، قیمت آن در حدود 0.65 دلار است، به این معنی که از زمان اوج قیمت، حدود 80 درصد کاهش داشته است.

منبع: cryptopotato

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *