24 اردیبهشت, 1403 | May, 13, 2024
اخبار منتخب سردبیر

کارشناسان نسبت به رمزارز پرچمدار خوش بین هستند

در پادکست اخیر در BTC Sessions، شرکت کنندگان در یک گردهمایی توضیح دادند که چرا آنها برای یک روند صعودی برای بیت کوین، رمزارز پرچمدار در آینده آماده شده‌اند. خوش‌بینی آنها علیرغم کاهش شدید قیمت بیت کوین به زیر 40 هزار دلار اخیراً به وجود آمده است.

مارک استفانی، بنیانگذار theprogressivebitcoiner، در مورد دلایل خود برای افزایش قیمت بیت کوین توضیح داد. او از یک رویکرد جامعه محور برای رشد سریع بیت کوین با تنوع زیادی از علاقه‌مندان در سراسر جهان حمایت کرد. این موضوع در گزارش «وضعیت جهانی ارزهای دیجیتال Gemini در سال 2022» نیز منعکس شده‌است. در این گزارش آمده‌است که 41 درصد از صاحبان کریپتو در این نظرسنجی برای اولین بار در سال 2021 کریپتو را در سطح جهانی خریداری کردند.

مارک گفت:

«بیت کوین یک جامعه ایجاد کرده است. مردم فقط وارد می شوند، شما کسی را در حال خروج نمی‌بینید. همیشه محصولات بیشتر، شرکت‌های بیشتر، پادکست‌های بیشتر، همیشه چیزهای بیشتری برای نوشتن وجود دارد. برای من، این صعودی‌ترین سیگنال است.»

یکی دیگر از اعضای این پنل، مارگوت، از موسسه سیاست بیت کوین، نظر خود را در مورد این موضوع اضافه کرد. او به ویژه در مورد اتحاد بلاک استریم، بلاک و تسلا برای عملیات استخراج بیت کوین تجدیدپذیر هیجان‌زده بود.

«بهترین بخش این است که آنها همه داده‌ها را عمومی می‌کنند، از جمله میزان درآمدی که از آن به دست می‌آورند، زمان آپدیت و هر چیز دیگری که باید در مورد آن بدانیم.»

او معتقد است که این شفافیت می‌تواند انتشارات تحقیقاتی را تحریک کند که به نوبه خود باعث افزایش آگاهی در میان توده‌ها می‌شود. مصرف برق از مدت‌ها قبل یکی از انتقادات اصلی بیت کوین بوده است. اگر این سرمایه گذاری موفقیت آمیز باشد، می‌تواند به یک پیروزی بزرگ برای جامعه بیت کوین تبدیل شود.

Santiment یک BTC صعودی را گزارش می دهد

طبق یک توییت Santiment، اخیراً 25878 بیت کوین از صرافی‌ها خارج شده‌است. این بزرگترین تفاوت بین ورودی و خروجی در 5 هفته گذشته است. این یک معیار بسیار رایج برای درک احساسات بازار است. این خروجی های عظیم نشان می‌دهد که نهنگ‌ها نسبت به روند صعودی بیت کوین خوش‌بین هستند. از نظر تاریخی، چنین الگوهای خروجی منجر به افزایش شدید قیمت‌ها می‌شود، زیرا این الگو برای چند روز خود را حفظ می کند.

در چنین شرایطی، امنیت بیشتری بر دارایی‌هایی مانند بیت کوین در این مورد وجود دارد. مردم معمولا دارایی‌های خود را بیرون می‌آورند و برای مدت طولانی در منبع‌های ذخیره سرد یا کیف‌های غیرقانونی نگهداری می‌کنند.

منبع: ambcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *