9 اردیبهشت, 1403 | April, 28, 2024
اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

بایننس اکنون کاملاً متفاوت است: مصاحبه با مدیرعامل ریچارد تنگ.

مدیر عامل جدید بایننس در مصاحبه ای انفرادی با کوین تلگراف، آینده صرافی را پس از تسویه حساب تاریخی 4.3 میلیارد دلاری با مقامات ایالات متحده بررسی می کند.

 

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس، اطمینان داده است که «شکاف‌ها در انطباق» از روزهای اولیه بایننس کاملاً در گذشته هستند و صرافی ارز دیجیتال اکنون «کاملاً متفاوت است».

 

Teng، رئیس سابق بازارهای منطقه‌ای بایننس، در 21 نوامبر پس از کناره‌گیری چانگ‌پنگ ‘CZ’ Zhao از سمت خود به عنوان مدیر عامل ارتقا یافت و به اتهاماتی که وزارت دادگستری ایالات متحده علیه او وضع کرده بود، اعتراف کرد.

 

Teng توضیح داد: “به عنوان بخشی از تسویه حساب، CZ نمی تواند در اجرای روزانه عملیات شرکت مشارکت داشته باشد.”

 

با وجود این، مدیر عامل فعلی بایننس چهره مردی را که از چالش های پیش رو لذت می برد، کاهش می دهد. به نظر می‌رسد تنگ در صحبت با کوین‌تلگراف تنها دو هفته پس از تصدی پست مدیر عامل فعلی چانگ‌پنگ ‘CZ’ ژائو، از بودن در راس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان لذت می‌برد:

 

من باتوم را بر عهده می‌گیرم و در حالی که با تنظیم‌کننده‌های جهانی کار می‌کنم، برنامه رشد خود را به پیش می‌برم.»

 

Teng معتقد است که شرایط ابری که در ماه‌های اخیر بایننس را تحت تأثیر قرار داده است، پس از تسویه حساب سرسام‌آور 4.3 میلیارد دلاری آن با وزارت دادگستری ایالات متحده در رابطه با مجموعه‌ای از نقض مقررات و برنامه‌های تحریمی ایالات متحده، بهبود یافته است.

 

$4.3B settlement a result of early gaps in compliance

تسویه 4.3 میلیارد دلار نتیجه شکاف های اولیه در انطباق است :

 

این صرافی تاوان اشتباهاتی را که در طول رشد شهابی خود از سال 2017 به بعد مرتکب شده است، پرداخت کرده است. Teng به یاد می‌آورد که چگونه ژائو بایننس را از یک تیم شش نفره به یک عملیات جهانی متشکل از هزاران کارمند ساخت که به یک پایگاه کاربر که بیش از 166 میلیون تخمین زده می‌شود خدمات می‌دهد.

 

«در همان روزهای اولیه، زمانی که ما در حال ایجاد شرکت بودیم، شکاف هایی از نظر انطباق وجود داشت. منتج به همه این تخلفات و اشتباهات شد، اما اینها مسائل تاریخی است.»

 

کاستی‌های رژیم انطباق اولیه آن منجر به بزرگ‌ترین تسویه حساب مرتبط با رمزنگاری در تاریخ ایالات متحده شده است. با این حال، Teng ادعا می کند که این شرکت همیشه تضمین کرده است که سرمایه، امنیت و ایمنی کاربر “مقدس” باقی مانده است.

 

این یک افتخار و با عمیق ترین فروتنی است که به عنوان مدیر عامل جدید بایننس قدم می گذارم.ما بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان را از نظر حجم اداره می کنیم. اعتمادی که 150 میلیون کاربر و هزاران کارمند ما به ما می دهند، مسئولیتی است که من آن را جدی می گیرم و بر عهده دارم… 

 

“ایالات متحده آمریکا آژانس‌ها عملیات ما را با جزئیات دقیق بررسی کرده‌اند تا بتوانیم به این توافق برسیم، و هیچ ادعایی مبنی بر سوء استفاده از وجوه کاربران وجود ندارد.»

 

Binance’s obligations to U.S. authorities

تعهدات بایننس به مقامات ایالات متحده :

 

بایننس اکنون بر عهده هزینه های جاری و بررسی دقیقی است که تسویه حساب آن با مقامات ایالات متحده شامل می شود. این شامل یک نظارت پنج ساله و تعهدات قابل توجه برای انطباق برای اطمینان از “خروج کامل بایننس از ایالات متحده” است.

 

Teng به جزئیات نبرد حقوقی مداوم Binance.US با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر سر نقض های ادعایی اوراق بهادار کشیده نمی شود. با این حال، او معتقد است که شرکت هزینه های برآورده کردن الزامات تعیین شده در تسویه حساب خود و پرونده آن با SEC را در نظر گرفته است.

 

مدیر عامل بایننس همچنین متعهد به توافق نامه های عدم افشای مربوط به تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری خود است و در مورد روش پرداخت جریمه اظهار نظر نمی کند. Cointelegraph می‌داند که Binance در حال پرداخت ارزیابی خود است، در حالی که پرونده جداگانه‌ای علیه CZ شخصاً توسط مدیر عامل سابق پرداخت خواهد شد.

 

این شرکت همچنین تأیید کرد که جابه‌جایی 3.9 میلیارد دلار توکن USDT که در 21 نوامبر گزارش شد، “بی ارتباط با مسائل حل و فصل” با وزارت دادگستری ایالات متحده بود.

 

? Was Binance treated unfairly

آیا بایننس ناعادلانه رفتار شد؟ 

 

چهره‌های برجسته در فضای ارزهای دیجیتال، از جمله آرتور هیز، مدیرعامل سابق BitMEX و مایک نووگراتز از Galaxy Digital، در مورد تفاوت بین رفتار بایننس و شرکت‌های مالی اصلی در سال‌های اخیر اظهار نظر کرده‌اند.

 

تنگ بر این تصور که «بانک‌های وال استریت» علیرغم ورشکستگی‌های حتی بزرگ‌تر، مورد رفتار مشابهی قرار نگرفته‌اند. جریمه ها از نظر بخش مالی غیر معمول نیست. اگر در گوگل لیست جریمه های پرداخت شده توسط موسسات مالی را جستجو کنید، این لیست نزدیک به 90 میلیارد دلار جریمه است.

 

این اولین وبلاگ من به عنوان مدیر عامل #Binance است. من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و زمینه‌های تمرکز فوری را به اشتراک بگذارم، درباره مسئولیت‌هایمان در قبال کاربران و دیدگاهم در مورد آینده صنعتمان صحبت کنم.

 

اینکه آیا بایننس به عنوان نمونه ای از آن ساخته شده است یا خیر قابل تامل نیست. با این وجود، با توجه به اینکه بایننس در 18 حوزه قضایی مختلف فعالیت می کند، صرافی می تواند “تنظیم ترین صرافی در سطح جهانی” باشد.

 

بایننس از این پس به شدت بر روی انطباق متمرکز شده است. این شرکت برای جستجوی افراد استراتژیک برای پیمایش الزامات نظارتی در حوزه های قضایی مختلف، سرفصل ها را به خود اختصاص داده است.

 

Teng می‌گوید که این شرکت «سرمایه‌گذاری زیادی» در این زمینه انجام داده است و به استعدادهای کلیدی در تیم پیروی از قوانین خود با سابقه‌ای در آژانس‌های نظارتی مانند SEC و مؤسسات مالی سنتی، از جمله مورگان استنلی و بارکلیز اشاره می‌کند.

 

Building out of UAE, France

ساختمان خارج از امارات، فرانسه :

 

بایننس همچنان یک عملیات جهانی است اما این شرکت دو دفتر مرکزی منطقه ای ایجاد کرده است. امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به عنوان مقر آن برای عملیات منطقه MENA خدمت می کند، در حالی که فرانسه پایگاه اروپایی آن است.

 

منطقه سابق منطقه ای آشنا برای تنگ است که قبلاً به مدت 9 سال در امارات زندگی می کرد و به عنوان مدیر عامل تنظیم کننده محلی بازارهای جهانی ابوظبی فعالیت می کرد. نقش او شامل ایجاد یک چارچوب ارز دیجیتال برای اکوسیستم محلی بود.

 

زمانی که برای اولین بار با ارزهای دیجیتال ارتباط برقرار کردم، برداشت من این بود که این آینده امور مالی است. اما برای این که واقعاً مورد توجه قرار گیرد و برای پذیرش گسترده، به دو عنصر نیاز دارید.

 

شفافیت قوانین و مقررات اولین ملاحظات بود و دومی تقویت پذیرش نهادی بود. نکته آخر برای Teng بسیار مهم است زیرا سرمایه‌گذاران و نقدینگی را به همراه می‌آورد و تحقیقات را پیش می‌برد.

 

در AMA از من خواسته شد که یک عکس 4 بگیرم. من به چیز خودم نیاز دارم، بنابراین به جای آن 3 را انجام خواهم داد. این نشان دهنده 3 تعهد من به عنوان مدیر عامل #Binance است:

1) همیشه کاربر محور بودن

2) همکاری با تنظیم کننده ها برای حفظ استانداردها

3) همکاری با شرکا برای رشد Web3

 

در نتیجه، امارات متحده عربی به عنوان یک واحه ضرب المثل برای بخش ارزهای دیجیتال و بلاک چین ظاهر شده است. به جذب بازیگران جهانی به عنوان پایگاه عملیاتی در منطقه MENA ادامه می دهد. اجرای مقررات بازارهای اروپا در دارایی های رمزنگاری شده نیز نویدبخش چشم انداز بایننس در منطقه است.

 

Teng می‌گوید: «شما قوانین شفافی برای فعالیت در 27 حوزه قضایی مختلف دارید، که مجموعه‌ای از الزامات را برای صنعتی فراهم می‌کند که تا به امروز از «نابرابری از نظر قوانین» رنج می‌برده است.

 

بایننس مجبور شد در ژوئن 2023 خدمات خود را در هلند پایان دهد، زیرا نتوانست شرایط ثبت نام را برای دریافت مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی محلی (VASP) برآورده کند. MiCA می تواند به عنوان ابزاری برای گسترش به بازارهای جدید تا سال 2024 و پس از آن عمل کند.

 

Stepping into CZ shoes

جا پای cz گذاشتن :

 

10 سال پیش در چنین روزی، شغلم را رها کردم، خانه ام را فروختم و به #بیت کوین دست یافتم. نه، من نمی گویم شما هم همین کار را بکنید. بسیاری از مردم پرسیدند، چگونه می توانید چنین خطراتی را بپذیرید؟ من، می دانستم که به راحتی می توانم کار پیدا کنم… مشخصات ریسک هرکسی متفاوت است. مدیریت ریسک را یاد بگیرید

 

مدیر فعلی همچنین در درک خود صادق است که نمی تواند نقش CZ را به عنوان یک بنیانگذار-مدیرعامل جایگزین کند، اما چشم انداز فعلی نیز به شایستگی چهره ای تازه و رویکردهای جدید کمک می کند.

 

کاری که من می توانم انجام دهم این است که ارزش ها و تخصص خودم را در یک شرکت در حال رشد به روی میز بیاورم. شش سال پیش، در مقایسه با الان، بایننس کاملاً متفاوت است.”

 

مدیر عامل جدید به هیئت مدیره ای که به عنوان مرجع حاکم بر شرکت عمل می کند گزارش می دهد. اگر و زمانی که او زمان داشته باشد تا کمی بخار را از بین ببرد، تنگ امیدوار است که روال زندگی خصوصی خود را حفظ کند. مدیر عامل از ورزش کردن، انجام ترکیبی از “وزن، کاردیو و هسته” لذت می برد. او همچنین یک کتاب‌خوان است و زندگی‌نامه ایلان ماسک توسط والتر آیزاکسون را به‌عنوان جدیدترین کتاب خوانده است.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *