7 اردیبهشت, 1403 | April, 26, 2024
آلتکوین تکنیکال منتخب سردبیر

تحلیل رمز ارز fantom (فانتوم) 14 دی 1400

رمز ارز فانتوم برخلاف جهت بازار رشد خوبی را تجربه کرده است، اما با توجه به شرایط کنونی بازار و داده های تکنیکال در چارت این رمز ارز، موقعیت مناسب برای ورود نمی باشد.

موارد فوق را در تحلیل تکنیکال در قسمت پایین بررسی خواهیم کرد.

یک محدوده ی حمایتی مناسب بین قیمت های 0.9265 تا 1.2090 وجود دارد که در ریزش اخیر به خوبی عمل کرده و باعث رشد قیمت شده است.

همچنین قیمت 1.3080 یک محدوده ی حمایتی فیبوناچی می باشد که عملکرد ان را در تصویر به وضوح مشاهده می نمایید، که همپوشانی ان با خط روند باعث رشد قیمت گردیده است.

این رشد قیمت باعث شکسته شدن خط روند نزولی که در تصویر می بینید شده و اگر شما از رشد اولیه جا مانده بودید، پولبک به این خط روند می توانست نقطه ی خوبی برای ورود باشد.

بنابراین با توجه به محدوده ی PRZ که در بالای تصویر می بینید و همچنین ناحیه اشباع اسیلاتور RSI ، در حال حاضر زمان خوبی برای ورود نمی باشد.

برای خرید می توان، در اصلاح قیمتی این رمزارز یا بعد از شکسته شدن مقاومت پیش رو، اقدام نمود.

 

با توجه به اندیکاتور ایچیموکو و شکسته شدن ابر رو به بالا توسط قیمت می توان انتظار رشد بیشتر این ارز را داشت، اما می دانیم که بعد از شکست یک سطح مقاومتی معمولا انتظار پولبک را  باید داشته باشیم، که با توجه به توضیحات بخش اول، این مطلب  تاییدی بر تحلیل بالا و منع خرید در این لحظه می باشد.

 

تحلیل ارائه شده یک سیگنال نیست و درواقع یک سناریو پیش‌بینی از شرایط آتی بازار است و اگر این تحلیل، با تحلیل شما همراستاست می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

نوشته های مرتبط

  1. سلام وقت بخیر نظرتون درباره معامله sell روی مقاومت ۳.۱۷ چیه ممنون بابت تحیل های خوبتون🙏💙

    • پارسا خسروی says:

      سلام و وقت بخیر. تحلیل انجام شده صرفا بررسی شرایط بازار است و سیگنال ورود نیست. اما به طور کلی، 3.17 مقاومت خوبی به نظر می‌رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *