14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

سلطه بیت کوین به بالاترین حد خود در سه سال اخیر می رسد زیرا قیمت بیت کوین بر آلتکوین ها فشار می آورد.

بیت کوین به طور تصادفی به بالاترین سطح چند ساله می رسد زیرا نوسانات قیمت بیت کوین باعث کاهش آلت کوین ها می شود.

 

تسلط ارزش بازار به بالاترین سطح خود در سه سال اخیر رسیده است زیرا آلتکوین ها مجدداً فشار قیمت را احساس می کنند. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که سهم بیت‌کوین از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۱۲ آوریل به ۵۶.۳ درصد رسیده است

 

آلت کوین ها در پی سقوط قیمت بیت کوین، “آسیب واقعی” می بینند:

 

قیمت بیت کوین در آخر هفته با یک آبشار انحلال که بیت کوین/دلار آمریکا را به زیر 65300 دلار رساند، متضرر شد. با این حال، داده‌ها نشان می‌دهند که در همان زمان، آلت‌کوین‌ها با شرایط بسیار بدتری مواجه شدند – بسیاری از بیست ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بیش از 15 درصد سقوط کردند.

 

 

با انجام این کار، آلت کوین‌ها سهم بازار کریپتو را به بیت‌کوین واگذار کردند و بالاترین قیمت‌های اخیر، «سنگین‌ترین بازار ارز دیجیتال» از آوریل ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد. باگسی تاجر محبوب و مفسر رسانه‌های اجتماعی در پاسخی در X (توئیتر سابق) نوشت: «من معمولاً به تسلط بیت‌کوین نگاه نمی‌کنم، اما نمودار با توجه به مقدار آلت‌کوین‌های جدید که هر روز وارد بازار می‌شوند، چشمگیر است.

تاجر همکار Daan Crypto Trades از جمله کسانی بود که به تفاوت کاهش ارزش بیت کوین و آلت کوین در روزهای اخیر اشاره کرد.

 

او در حین بحث در مورد علاقه باز بیت کوین به دنبال کنندگان X گفت: «بله، ضربه واقعی به دلار بیت کوین بسیار کم بود و نزولی کل نیز چندان مرتبط نبود.

 

آسیب واقعی در بخش Altcoin وارد شد که میلیاردها سود باز را از بین برد و فتیله‌ها را تا 50 درصد ایجاد کرد.

 

 

“آلتسیسون” امیدوار است در بازی بماند:

 

بازارهای صعودی بیت کوین از نظر تاریخی تمایل دارند در مراحل اولیه خود شاهد شکست سلطه باشند، به طوری که زمانی که بیت کوین/دلار آمریکا دوره تثبیت طولانی مدتی را مشاهده کرد، آلت کوین ها به عقب می افتند.

 

تا کنون در سال 2024، آلت کوین ها، در حالی که عملکرد خوبی داشتند، برای مدت طولانی شاهد چنین شرایطی نبوده اند. با این حال، معامله گر همکار Mikybull Crypto، با پیش بینی آنچه ممکن است در آینده رخ دهد، استدلال کرد که تغییر به زودی رخ خواهد داد. او در بخشی از یک پست X نوشت: ارزش بازار آلت کوین کاملاً از مرحله قبلی فصل Alts پیروی می کند.

 

“این آخرین تغییر قبل از افزایش انفجاری به سمت بالا همراه با روند نزولی تسلط بیت کوین است.”

 

 

یک نمودار همراه، تسلط بیت کوین و آلتکوین را مقایسه کرد، و مقایسه هایی را با پایان سال 2020 انجام داد – نقطه ای که در آن قیمت بیت کوین به تازگی از محدوده معاملاتی کلان قبلی خود به زیر 20000 دلار فرار کرده بود.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *