15 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار منتخب سردبیر

سلو با راه‌اندازی صندوق 20 میلیون دلاری، رشد 22.7 درصدی را به ثبت رساند

سلو (Celo) به بالاترین حد سه ماهه رسید و از اکثر دارایی‌های دیگر در بازار پیشی گرفته است.

Celo، بلاک چین لایه 1 است که بر پایه فناوری گوشی‌های تلفن هوشمند طراحی شده و اپلیکیشن‌ها و راهکارهای پرداخت آن برای کاربران موبایل توسعه‌یافته است، در حال افزایش است.

توکن CELO امروز 22.7 درصد افزایش یافت و برای مدت کوتاهی به 5.22 دلار به بالاترین سطح 12 هفته اخیر رسید. در زمان انتشار با قیمت 4.87 دلار معامله می‌شود.

بر اساس داده‌های CoinGecko، سلو در 14 روز گذشته در بحبوحه موج جدیدی از حرکت در بازار، 68.8 درصد جهش کرده است. اگرچه هنوز حدود 50 درصد از اوج خود در آگوست 2021 کمتر است، اما در حال حاضر در بازاری که نشانه‌هایی از بازگشت به قدرت سابق خود را نشان می‌دهد، پیشتاز است. چندین توکن لایه 1 دیگر مانند Solana، Terra، Avalanche و NEAR نیز در هفته‌های اخیر از رالی لذت برده‌اند.

برخلاف بسیاری از شبکه‌های اصلی لایه 1، Celo امیدوار است با بهینه‌سازی برای ابزارهای تلفن همراه، پذیرش انبوه بخش‌های کریپتو مانند DeFi و NFT را آغاز کند. یکی از حامیان اصلی آن Deutsche Telekom است و همچنین از Andreessen Horowitz و سایر شرکت‌های کریپتو بومی کمک مالی دریافت کرده است.

صندوق Connect the World

یکی از دلایل افزایش اخیر Celo ممکن است اعلامیه بنیاد Celo در مورد “Connect the World” (جهان را به هم متصل کنید) باشد. Connect the World یک صندوق 20 میلیون دلاری که هدف آن بهبود Onramps و Offramps برای کاربران ارزهای دیجیتال است. این بنیاد مشوق‌هایی را برای ارائه‌دهندگان پرداخت ارائه می‌دهد که سرویس جدید FiatConnect را ادغام می‌کنند، که به کاربران کمک می‌کند پول فیات را به دارایی‌های کریپتو تبدیل کنند.

بنیاد Celo صندوق جدید را در اولین روز از کنفرانس دو روزه Celo Connect که از دوشنبه در بارسلونا آغاز شد، اعلام کرد. این کنفرانس عمدتاً بر روی اکوسیستم بلاک چین لایه 1 و سایر پیشرفت‌های این رویداد از جمله مشارکت جدید DAO با PrimeDAO تمرکز دارد. این رویداد امروز به پایان می‌رسد.

منبع: cryptobriefing

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *