13 اردیبهشت, 1403 | May, 2, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مدیرعامل Defiance: زمان خوبی برای ورود به بازار بیت کوین است

مدیر عامل ETFهای Defiance نسبت به بیت کوین خوشبین است

سیلویا جابلونسکی، مدیر عامل، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری و یکی از بنیان‌گذاران Defiance ETFs است. وی در مصاحبه‌ای با CNBC علی‌رغم کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین، علت خوش‌بینی خود نسبت به آن را توضیح داد.

Defiance ETFs یک حامی و مشاور سرمایه‌گذاری ثبت‌شده در صندوق‌های قابل معامله (ETF) است که بر سرمایه‌گذاری موضوعی متمرکز است.

یابلونسکی به این رسانه گفت:

«من نسبت به بیت کوین کاملاً خوشبین هستم. من فکر می‌کنم فعالیت کوتاه مدت فقط سر و صدا است».

او خاطرنشان کرد: «به نظر می‌رسد، از نظر آنچه در شش ماه تا یک سال گذشته دیده‌ایم، این است که بیت کوین به طور خاص با دارایی‌های ریسکی و سهام مرتبط است.»

«وقتی سرمایه‌گذاران شاهد افزایش بازار کریپتو برای چند روز هستند، دوباره به بیت کوین، اتر و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال کشیده می‌شوند. به طور مشابه، وقتی شما اصلاح قیمت برگشتی را مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که آنها به بیت کوین نیز ضربه می‌زنند».

در مورد بیت کوین به عنوان یک پوشش تورم، او اعتراف کرد که «یکی دو سال پیش، بسیاری از ما فکر می‌کردیم که بیت‌کوین می‌تواند محافظ تورم بزرگ باشد. بیت کوین قرار بودبه شیوه‌ای مشابه با طلا نسبت به تورم واکنش نشان دهد و  معامله تورمی امن باشد، اما من فکر می‌کنم معامله بیت کوین بیشتر شبیه سهام نزدک 100 است تا معاملات تورمی.

اکنون زمان خوبی برای ورود به بازار بیت کوین است

جابلونسکی پیش‌بینی کرد:

«در کوتاه‌مدت نوسانات جانبی در یک رنج محدود وجود خواهد داشت. اما در درازمدت، من هنوز هم انتظار دارم که بیت‌کوین در موقعیت 100000 دلاری قرار داشته باشد قبل از اینکه انتظار داشته باشم به سمت صفر برود». رئیس Defiance ETFs گفت که «من هنوز فکر می کنم اکنون زمان خوبی برای ورود به بازار بیت کوین است».

«ما هماطور که در بازار عمل می‌کنیم باید به ورود به بازار ارز دیجیتال هم فکر کنیم. بنابراین اگر به اتفاقی که در مورد برخی از شاخص‌های مبتنی بر گسترده افتاد فکر کنم، و دوباره فقط از نزدک به عنوان مثال استفاده کنیم، در یک نقطه به میانگین متحرک 200 روزه می‌رسیم. نزدک در بازار بسیار نزولی قرار داشت که 20 درصد یا بیشتر کمتر از بالاترین رکورد تاریخ بود».

وی تاکید کرد:

«بیت کوین منعکس‌کننده این واقعیت است مه مشابه با نزک عمل می‌کند و در اینجا ما از میانگین ۲۰۰ روزه نزدک پایین می آییم و همچنین از پایین ترین سطح  در بیت کوین نیز پایین می‌آییم».

«بنابراین من فکر می کنم که ما قطعاً یک کف قابل معامله داریم و این تجمع‌های کوتاه‌مدت را خواهیم داشت. اما فکر نمی‌کنم این ادامه داشته باشد. من فکر می‌کنم که بازار از نظر نوسانات در رنج محدود، کمی بیشتر دستخوش تغییر شده است. یک جنبه روانی نیز مقاومت ایجاد کرده است».

این مدیر اجرایی ادامه داد:

شما [جنگ] روسیه و اوکراین را دارید، تورم دارید، فدرال رزرو نرخ‌ها را افزایش می‌دهد، و این باعث می‌شود سرمایه‌گذاران پول نقد خود را حفظ کنند، که در نهایت اشتباه بزرگی است، زیرا زیان را قفل می‌کند.»

«اما من فکر می‌کنم زمانی که آن‌ها به نوعی از آن جنبه روان‌شناختی عبور کردند و ما به نوعی اصول را در اقتصاد، ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین دیدیم، شما شروع به افزایش آن خواهید کرد. بنابراین فکر نمی‌کنم که هنوز فرصت مستقیم برای این کار  را دریافت کرده‌ایم».

فکر می‌کنم اکنون بین 46000 دلار، 47000 دلار و 50000 دلار نوسانات محدودی خواهید داشت. فکر می‌کنم در ادامه مسیر، شاهد رالی آن تا سقف 100000 دلار خواهیم بود.

منبع: bitcoin.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *