20 اردیبهشت, 1403 | May, 8, 2024

امروز بازار معاملاتی OpenSea، بازار NFT شماره یک از حیث حجم معاملات، از ادغام راه حل مقیاس پذیری لایه2 پالیگان با پیاده سازی پروتکل Seaport خود رونمایی کرد.

پلتفرم OpenSea در توییتی نوشت: از امروز، ما شروع به استفاده از Seaport برای تمام لیستینگ‌های جدید و پیشنهادات خرید روی پالیگان خواهیم کرد! ما برای شروع به استفاده از Seaport در چند بلاکچین گوناگون، جهت بهبود تجربه برای همه‌ی افراد روی OpenSea خوشحالیم.

در ماه ژوئن، OpenSea از مهاجرت از پروتکل Wyvern به Seaport، یک پروتکل بازار معاملاتی منبع باز که توسط شرکت‌های امنیت Web3 موسوم به OpenZeppelin و Trail Of Bits بازبینی شده است، رونمایی کرد. در آن زمان، OpenSea گفت که انتقال به Seaport به طور سالانه در مجموع باعث صرفه جویی 460 میلیون دلار هزینه خواهد شد.

بزرگترین بازار معاملاتی NFTها در پست وبلاگ نوشت: پس از چندین ماه نظارت بر تاثیرات Seaport و جمع آوری بازخورد ارزشمند، ما از معرفی پشتیبانی از پالیگان هیجان زده هستیم. در ماه‌های آتی، ما همچنین پشتیبانی از Klaytn و بقیه‌ی چین‌های سازگار با EVM را نیز اضافه خواهیم کرد.

OpenSea گفت که استفاده از Seaport روی پالیگان، امکان راه اندازی چند ویژگی جدید روی پالیگان را فراهم می‌کند.

شاید مهم‌ترین ویژگی جدید در بین این ویژگی‌ها، قابلیت استفاده از توکن بومی پالیگان، ماتیک، جهت لیست کردن و خرید روی پلتفرم OpenSea باشد.

این بازار معاملاتی افزود: به عنوان بخشی از مهاجرت به پروتکل Seaport، حال OpenSea استفاده از ماتیک، توکن بومی پالیگان، را به عنوان گزینه‌ی پرداخت پشتیبانی می‌کند. هرکسی که با استفاده از OpenSea روی شبکه پالیگان تراکنشی انجام دهد، باید هزینه‌ی گس خود برای تراکنش‌ها با استفاده از ماتیک را پرداخت کند.

منبع: Decrypt

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *