14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار اخبار فوری منتخب سردبیر

کالاهای تسلا با دوج کوین قابل خرید هستند

سازنده خودروهای الکتریکی تسلا در حال آزمایش با پرداخت‌های دوج کوین (DOGE) است و طیف وسیعی از محصولات را به روی کاربران این ارز دیجیتال باز می‌کند.

واکنش بازار به سرمایه گذاری تسلا در DOGE مثبت ارزیابی می‌شود. DOGE در یک روز 12 درصد افزایش یافت و دومین عملکرد برتر در میان 100 دارایی رمزنگاری برتر بر اساس ارزش بازار است. این توکن هم اکنون با قیمت 0.19 دلار معامله می شود و همچنین در یک هفته 20 درصد افزایش یافت. بر اساس داده های Coingecko، حجم معاملات چهار برابر شد و از 4 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته گذشت.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتی نوشت:

 

«کالاهای تسلا با دوج کوین قابل خرید هستند».

 

تحت سیاست تسلا، تمام خریدهای dogecoin نهایی هستند

بخش جدیدی در وب‌سایت شرکت خودروسازی بیان می‌کند که دوج کوین می‌تواند برای خرید کالا از فروشگاه تسلا استفاده شود و این تنها ارز دیجیتالی است که مشتریان تسلا می‌توانند از آن برای سفارش دادن به تولیدکننده خودرو استفاده کنند. در بیانیه شرکت تسلا آمده است:

 

تسلا فقط Dogecoin می پذیرد. این شرکت نمی تواند دارایی دیجیتال دیگری را دریافت یا شناسایی کند. مطمئن شوید که خرید خود را با Dogecoin انجام می دهید. ارسال هر گونه دارایی دیجیتال دیگر ممکن است منجر به از بین رفتن یا از بین رفتن دارایی ها شود. اگر دارایی های دیجیتال غیر Dogecoin  به تسلا ارسال شوند به خریدار بازگردانده نمی شوند.

اقلامی که با Dogecoin خریداری کردید قابل برگشت، مبادله، لغو یا قابل برگشت با پول نقد نیستند. با این حال، اگر مقدار نادرست Dogecoin منتقل شود، ممکن است سفارش شما لغو شود.

کاربران بیت کوین (BTC) ممکن است ماجراجویی کوتاه مدت تسلا را با پذیرش پرداخت در ارزهای دیجیتال برتر به یاد بیاورند. حرکت اولیه باعث افزایش قیمت بیت کوین شد. با این حال، تسلا در ماه می گذشته تصمیم گرفت خرید خودرو با استفاده از BTC را به حالت تعلیق درآورد و اعلام کرد که به دنبال سایر دارایی‌های رمزارز است. این تصمیم تسلا  کل بازار کریپتو را جابجا کرد و باعث فروش شدید و لیکوئید‌های گسترده در سراسر حوزه کریپتو شد.

ماسک همچنین اشاره کرد که اگر فرآیند استخراج ارز دیجیتال در آینده سازگارتر با محیط زیست شود، عملکرد پرداخت BTC می تواند مجدداً راه اندازی شود.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *