8 اردیبهشت, 1403 | April, 27, 2024
اخبار اخبار فوری فاندامنتال منتخب سردبیر

هدف نهنگ های بیت کوین پس از کاهش بیش از 3 درصدی قیمت بیت کوین، 42 هزار دلار است.

گاوهای بیت کوین با نبردی برای پشتیبانی در بازه های زمانی متعدد روبرو هستند زیرا اقدام قیمت بیت کوین بی ثبات می ماند.

 

بیت کوین پس از گشایش وال استریت در 15 دسامبر، زیر 41700 دلار کاهش یافت، زیرا قیمت بیت کوین فشار جدیدی را در سمت فروش ایجاد کرد.

 

 

بیت کوین با رد SEC Coinbase مخالفت می کند

Bitcoin balks at SEC Coinbase rejection :

 

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین/دلار آمریکا در آن روز بیش از 1300 دلار یا 3.2 درصد کاهش یافته است.

 

بزرگترین ارز رمزنگاری شده، تازه پس از بهبودی ناشی از نوسانات ناگهانی در روز قبل، نتوانست جایگاه خود را در 43000 دلار حفظ کند زیرا روند صعودی بیت کوین رد شد.

 

ضعف قیمت بیت کوین با اخباری همراه شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درخواست صرافی بزرگ Coinbase را برای اصلاح قوانین کریپتو رد کرده است.

 

در بیانیه ای از سوی رئیس SEC گری جنسلر آمده است: «امروز، کمیسیون دادخواستی را که از طرف Coinbase Global، Inc. ثبت شده بود را رد کرد.

 

به سه دلیل خوشحالم که از تصمیم کمیسیون حمایت کردم. اول، قوانین و مقررات موجود در بازارهای اوراق بهادار کریپتو اعمال می شود. دوم، SEC به بازارهای اوراق بهادار کریپتو از طریق قانون‌گذاری نیز می‌پردازد. سوم، حفظ صلاحدید کمیسیون در تعیین اولویت‌های قانون‌گذاری خود مهم است.

 

SEC در حال حاضر در روایت فعلی بازار کریپتو دخیل است، زیرا انتظار می‌رود اولین صندوق‌های قابل معامله در بورس قیمت بیت‌کوین (ETF) ایالات متحده را در اوایل سال 2024 تایید کند.

 

در مصاحبه ای با بلومبرگ در 13 دسامبر، Gensler مراحل قانونی اخیر مرتبط با رد مکرر برنامه های ETF بیت کوین را توسط آژانس تایید کرد.

 

او گفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار، “کارها را مطابق با مقامات ما و نحوه تفسیر دادگاه ها از مقامات ما انجام می دهد، و این همان کاری است که ما در اینجا نیز انجام خواهیم داد.”

 

معامله‌گر محبوب Skew با تجزیه و تحلیل آخرین تنظیمات در کتاب‌های سفارش، افزایش حمایت پیشنهادی را در 41000 دلار افزایش داد.

 

«افزایش عمق پیشنهاد در حدود 41 هزار دلار، از اینجا جالب خواهد بود. عرضه فعال حدود 44 هزار دلار،» بخشی از یک پست در X (توئیتر) اشاره کرد.

 

 

تحلیل‌های بعدی میانگین‌های متحرک نمایی در بازه زمانی پایین یا EMA را مشخص کرد که اکنون به بازی بازگشته‌اند.

 

$BTC 4H قیمت های رقابتی EMA 4H دوباره و RSI زیر 50 در حال حاضر، نزدیک مهم است این پیشنهادات نقطه ای با EMA 4H 100EMA و 18D EMA مطابقت دارند

 

افزایش قیمت BTC در مرحله نهایی رقابت فیبوناچی

BTC price bulls in Fibonacci showdown :

 

در همین حال، کیث آلن، یکی از بنیانگذاران منابع تجاری Material Indicators، در حال بزرگنمایی، از تلاش مداوم برای برگرداندن یک سطح کلیدی هفتگی به پشتیبان خبر داد.

 

این به شکل خط اصلاحی 0.5 فیبوناچی نزدیک به 42500 دلار است، که یکی از چندین مانع کلیدی برای غلبه بر مسیر رسیدن به بالاترین سطح تاریخ 69000 دلار است.

 

اگر به سطوح #فیبوناچی از ATH تا نوسان کلان برای #بیت‌کوین نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که در حال آزمایش پشتیبانی در داخل جیب طلایی هستیم. اگر Fib 0.5 حفظ شود و منجر به شکستن بالاتر از سطح 0.618 شود، صعودی است، اما در حال حاضر به نظر می رسد که نبردی وجود دارد…

 

شاخص‌های مواد همچنین نشان داد که معامله‌گران با حجم بالا فعالیت خرید را در زمان نوشتن افزایش می‌دهند. بخشی از تفسیر X خلاصه شده است: «نهنگ های مگا در حال خرید هستند و تلاش می کنند 42 هزار دلار را پس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *