22 اردیبهشت, 1403 | May, 11, 2024
اخبار منتخب سردبیر

پیش‌بینی بیت کوین 100000 دلاری هم‌بنیانگذار اپل، استیو وزنیاک

استیو وزنیاک، از بنیانگذاران اپل، دیدگاه خود را در مورد ارزهای دیجیتال در مصاحبه‌ای در Wild Ride با پادکست Steve-O که هفته گذشته منتشر شد، به اشتراک گذاشت.

وزنیاک با به اشتراک گذاشتن تجربه سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین مصاحبه را شروع کرد:

«من در ابتدا یک مقداری بیت کوین خریدم تا ببینم چگونه می‌توانم با این چیز جدید بازی کنم؟ چگونه چیزی را آنلاین بخرم؟ چگونه چیزهایی را در کشورهای دیگر خریداری کنم؟ و چگونه برای یک دونات در کشور دیگری هزینه کنم؟ چگونه دستگاه خودپردازی را پیدا کنم که با بیت کوین کار کند؟ من دوست دارم همه چیز را آزمایش کنم و یاد بگیرم.»

وی توضیح داد:

«و سپس بیت کوین بسیار بالا رفت. خب من ترسیدم و تمام بیت کوینم را فروختم به جز یک بیت کوین».

وزنیاک توضیح داد که هدف او این است که «به اندازه کافی بازی کند، آزمایش کند، نه اینکه فقط از آن پول دربیاورد». با این حال، او خاطرنشان کرد: «بیت کوین دو بار افزایش یافت و برای من پول‌سازی کرد».

بنیانگذار اپل به پیش بینی قیمت بیت کوین ادامه داد:

«اخیراً فکر می کنم بیت کوین به 100000 دلار می رسد».

او توضیح داد: «فقط نمی‌دانم این احساس از کجا می‌آید. من نمی‌توانم هیچ مدل ریاضی را در آن قرار دهم. این احساس واقعا از همه علاقه‌ام می‌آید. علاقه‌ام به کریپتو بسیار زیاد است».

من سرمایه گذار نیستم

استیو وزنیاک همچنین فاش کرد که اخیراً «مقداری پول» در یک کیف پول آنلاین در صرافی رمزارز کوین‌بیس که در فهرست نزدک قرار دارد گذاشته است. در ابتدا قیمت درست همان جایی که الان است، بود. اما بعدا ارزش آن بسیار بالا رفت، دو برابر شد، و سپس دوباره نصف شد».

در حالی که وزنیاک مقداری پول در بیت کوین دارد اما گفت که او یک سرمایه گذار نیست:

«من سرمایه‌گذاری نمی کنم؛ هرگز در زندگی ام روی سهام سرمایه‌گذاری نکرده‌ام؛ هرگز از Apple Stock آیفون استفاده نکرده‌ام. چون این کار خارج از فرمول شادی من است». او نظر داد:

متوجه شدم که سَرم زمانی آرام می‌شود که در آن زمان مثل معامله‌گران روزانه نگران بالا و پایین رفتن چیزها نباشم.

وزنیاک در گذشته چندین چیز خوب در مورد بیت کوین گفته است. هفته گذشته، او گفت که بیت کوین تنها ارز دیجیتالی است که «ریاضیات طلای خالص» است. در جولای سال گذشته هم او گفت که بیت کوین یک “معجزه ریاضی” است.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *