20 اردیبهشت, 1403 | May, 9, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ایپ کوین (APE) سومین کریپتوی پرخرید توسط 100 کیف پول برتر اتریوم

ایپ کوین به عنوان سومین ارز دیجیتال پرخرید پس از اتریوم (ETH) و USDC توسط 100 آدرس کیف پول برتر اتریوم بوده است و از تتر (USDT) و لوپرینگ (LRC) پیشی گرفته است.

APE دارایی بومی اکوسیستم ایپ کوین است. APE در تاریخ 17 مارس 2022، در بحبوحه FOMO و بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبود، به بالاترین قیمت 39.40 دلاری رسید. توکن APE به طور متوسط 2.07 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه در ماه می را شاهد بوده‌است که با راه‌اندازی متاورس Otherside افزایش یافته‌است. این نشانه‌ای از علاقه مداوم سرمایه‌گذاران به ارز دیجیتال است.

طبق تحقیقات  Be[In]Crypto، توکن APE با میانگین مقدار خرید 157,609 دلار و مقدار متوسط 12,721 APE به سومین دارایی دیجیتالی خرید شده تبدیل شده است.

به غیر از APE، سایر دارایی‌های دیجیتالی مانند تتر (USDT)، Chiliz (CHZ)، فانتوم (FTM)، یرن فایننس (YFI) و لوپرینگ (LRC) از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که بیش از ۱۰۰ آدرس کیف پول خریداری کرده‌اند.

APE در اکوسیستمی که در اطراف مجموعه Bored Ape Yacht Club NFT توسط Yuga Labs ساخته‌شده‌است، رشد می‌کند. در زمان انتشار، BAYC سومین کلکسیون دیجیتال بزرگ از نظر حجم فروش است.

محبوبیت BAYC و استفاده از ایپ کوین به عنوان یک شرط واجد شرایط بودن برای دریافت اسناد زمین ایردراپ رایگان در طول راه‌اندازی متاورس Otherside به افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال کمک کرده است.

آخرین نسخه ایپ کوین چیست؟

انجمن های Bored Ape Yacht Club و Mutant Ape Yacht Club (MAYC) بخشی از اکوسیستم APE هستند. این مجموعه‌های دیجیتال نقش مهمی در رویداد ایردراپ دارند که 150 میلیون APE برای دارندگان NFT منتشر می‌کند.

دارندگان BAYC واجد شرایط ادعای حداکثر 10094 APE هستند در حالی که دارندگان MAYC واجد شرایط ادعای حداکثر 2042 APE هستند.

دریافت کنندگان APE از این رویداد حداکثر 90 روز فرصت دارند تا سکه های خود را مطالبه کنند یا سکه های ادعا نشده به صندوق اکوسیستم ایپ کوین ارسال می‌شود. ایردراپ ایپ کوین در ماه مارس آغاز شد و در 15 ژوئن 2022 به پایان خواهد رسید.

منیع: beincrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *